mpiona

  • ۰
  • ۰
عدم علاقه و توجه دانش آموزان در کلاس درس تاریخ

عدم علاقه و توجه دانش آموزان در کلاس درس تاریخ لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:20 فهرست مطالب : مقدمه بیان موضوع توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله گردآوری اطلاعات ( شواهد 1) تجزیه و تحلیل داده ها اجرای طرح جدید و نظارت بر آن گردآوری اطلاعات (شواهد 2) نتیجه گیری فهرست منابع قسمتی از متن مقدمه : تاریخ سرگذشت گذشتگان و عبرت آموز آیندگان است . هر کشوری متعلق به تاریخ و گذشته خود است و حوادث رخ داده در آن ، پشتوانه فرهنگی آن کشور محسوب می شود. فردی که از گذشته تاریخی خود مطلع است ، از فرهنگ جامعه خویش دور نیست و در بطن آن زندگی می کند و با کسب تجربه زندگی را برای خود هموار ادامه و دانلود

دانلود پاورپوینت رشد اجتماعی و حرکتی 25 اسلاید

دانلود پاورپوینت رشد اجتماعی و حرکتی - 25 اسلاید l فهرست عناوین: l مقدمه l اجتماعی شدن ( Socialization ) l رشد عزت نفس و فعالیت بدنی l تاثیرات اجتماعی دوران نوباوگی l تاثیرات اجتماعی در دوران کودکی l بازی l خانواده l تاثیرات اجتماعی در دوره کودکی پایانی و نوجوانی l بازی تیمی l شناسایی نقش جنسیت و فعالیت حرکتی l عوامل اجتماعی در بزرگسالی l یادگیری اجتماعی و پیرستیزی l احتمال تاثیر سایر موقعیت های اجتماعی بر رشد حرکتی l چرخه تمرین – سالخوردگی l اجتناب از چرخه تمرین-سالخوردگی متن فوق فقط یک اسلاید از پاورپوینت مورد نظر است؛ برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:

مدیریت

مدیریت لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:36 فهرست مطالب : اهداف پژوهش اهمیت پژوهش فرضیه های تحقیق تعاریف عملی تعاریف نظری خلاصه فصل رهبری نظریه های رفتاری نظریه X و نظریه Y مدل اقتضایی فیدلر و مقیاس شخصیتی وی بنام مقیاس همکار مطرود ( LPC ) در رهبری دو سبک وجود دارد برخی از ویژگیهای مدیران دارای مهارت انسانی غنی عبارتند از نتیجه گیری جامعه آماری روش های گرد آوری اطلاعات روش تحقیق روش های آماری منابع و مأخذ قسمتی از متن رهبری رهبری عبارت است از هنر و علم نفوذ در اشخاص ، به طوری ک

دانلود تحقیق آماده با موضوع غریزه جنسی 18صفحه ورد

دانلود تحقیق آماده با موضوع غریزه جنسی - 18صفحه ورد نکته: منظور از رابطه جنسی در این مقاله، رابطه جنسی سالم و بدون استرس میان دو شریک سالم و عاری از هرگونه بیماریهای مقاربتی میباشد. 1- بهبود حس بویایی: پس از رابطه جنسی ترشح هورمون پرولاکتین افزایش مییابد. این هورمون سبب میگردد تا سلولهای بنیادی مغز نورونهای جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند. (در دوران شیردهی نیز این بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده میگردد) 2- کاهش ریسک بیماریهای قلبی: داشتن بیش از 3 نوبت رابطه جنسی در طول هفته ریسک ابتلا به بیماریهای قلبی را درمردان به نصف کاهش میدهد. رابطه جنسی کلسترول بد خون را نیز کاهش میدهد. 3- کاهش وزن و تناسب اندام: رابطه جنسی یک نوع فعالیت بدنی است. یک رابطه جنسی پرحرارت 200 کالری انرژی می سوزاند، یعنی معادل 15 دقیقه دویدن بروی دستگاه ترد میل(دو ثابت). ضربان قلب فرد برانگیخته (از لحاظ جنسی) از 70 بار در دقیقه به 150 بار در دقیقه افزایش می یابد. انقباضات حین رابطه جنسی باعث تمرین و درگیر شدن عضلات لگن، رانها، باسن، بازوها، گردن و قفسه سینه میگردد. پلاسمای منی مردان حاوی

بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه

بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:32 فهرست مطالب : فصل یک موضوع تحقیق « بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه » تعریف موضوع فرضیه این تحقیق: رابطه ی معنا داری بین عملکرد رسانه های جمعی و بهبود افکار عمومی وجود دارد . رابطه ی معنا داری بین رسانه های جمعی و بالا رفتن سطح آموزش وجود دارد. رابطه ی معنا داری بین رسانه های جمعی و گذراندن اوقات فراغت وجود

دانلود طرح توجیهی چرم دوزی کارگاهی در قالب word

دانلود طرح توجیهی چرم دوزی کارگاهی در قالب word طرح توجیهی نوشته شده آماده در قالب word برای راه اندازی کارگاه چرم و دوخت انواع کیف و کمربند چرمی. سود و زیان با توجه به سرمایه وتسهیلات محاسبه شده است که مقدار سرمایه و مقدار تسهیلات قابل تغییر است.

پاورپوینت فصل چهاردهم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل چهاردهم علوم تجربی هشتم معماران ایران زمین در بناهایی که می ساختند، بسیار هنرمندانه از نور و ویژگی های آن استفاده می کردند. دریاچه های آبی رنگ، جنگل های سبز، ابرهای سفید، غروب سرخ رنگ خورشید برای هر شخصی که آنها را می بیند، لذت بخش است؛ ولی با مطالعه بخشی از علوم به نام نورشناسی، که رفتار نور را بررسی می کند، می توان به درک بهتری از دنیای قابل مشاهده دست یافت. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 27 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل سیزدهم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل سیزدهم علوم تجربی هشتم سنگ ها معمولاً محکم و سخت اند؛ اما به رغم سختی زیادشان به مرور زمان خرد، و به قطعات ریزتر تبدیل می شوند. این تغییرات خود موهبتی است که امکان زیستن در سطح زمین را برای ما فراهم کرده است. آیا می دانید اگر این تغییرات نبود، چه مشکلاتی برای زیستن در سطح زمین وجود داشت؟ آیا می توانید سطح زمین را بدون خاک تصور کنید؟ آیا زیستن در سطح زمین بدون وجود خاک میسر است؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 18 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل دوازدهم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل دوازدهم علوم تجربی هشتم اگر به اطراف خود توجّه کنیم، مواد گوناگونی را می بینیم که از آنها در زندگی خود استفاده می کنیم. بعضی از آنها خیلی مهم اند و بعضی اهمّیت کمتری دارند. یکی از این مواد که در مدرسه، خیابان، طبیعت و با آن سر و کار داریم، سنگ است. آیا می دانید سنگ ها چگونه به وجود می آیند؟ آیا سنگ ها با هم فرق دارند؟ سنگ ها از چه موادی تشکیل شده اند؟ در این فصل با شیوه تشکیل، انواع و کاربرد سنگ ها آشنا می شوید. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 35 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل یازدهم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل یازدهم علوم تجربی هشتم با دقت به محیط اطراف خود بنگرید و سعی کنید مواد اولیه سازنده وسایل، تجهیزات و امکانات اطراف خود را شناسایی کنید. حتماً به این نتیجه می رسید که از مصالح به کار رفته در ساختمان، شیشه، پنجره، میز و نیمکت های فلزی تا دارو های مورد استفاده در پزشکی، خمیر دندان، عینک، قطعات الکترونیکی رایانه و تلفن همراه، مغز مداد و. .. همگی بخشی از مواردی هستند که به طور مستقیم و غیر مستقیم از مواد سازنده سنگ کره به دست می آیند. آیا با خود اندیشیده اید که اگر این مواد نبودند، ما چگونه زندگی می کردیم؟ آیا می توانید شهری را تصور کنید که در آن هیچ سنگی به کار نرفته باشد؟ آیا می دانید اجزای سازنده سنگ ها چیست؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 23 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل دهم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل دهم علوم تجربی هشتم بسیاری از دانش آموزان شیفته آهن ربا هستند. شاید بیشتر به این سبب که آهنربا از دور عمل می کند. به کمک آهنربا می توان میخی در نزدیکی آن را حتی وقتی یک تکه چوب بین آنها باشد به حرکت در آورد؛ به همین ترتیب، جراح مغز و اعصاب می تواند با حداقل آسیب به مغز، الکترودهایی در آن کار گذارد یا چشم پزشک، براده های آهن را از چشم بیمار خارج کند. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 15 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل نهم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل نهم علوم تجربی هشتم استفاده گسترده از وسیله های الکتریکی در زندگی امروزی، بسیار عادی است. لامپ، تلویزیون، تلفن همراه، جاروبرقی، لباس شویی، اتو، رایانه، ماشین حساب، ل پتاپ و … . تنها تعداد اندکی از وسایل الکتریکی اند که ما با آنها سروکار داریم. همه این وسایل بر اساس قوانین الکتریسیته طراحی و ساخته می شوند. در عصر حاضر شناخت اصول الکتریسیته و به کارگیری آن برای ایمنی، رفاه و آسایش انسان اهمیت فراوان دارد. به همین منظور در این فصل با الکتریسیته و کاربردهای آن بیشتر آشنا می شویم. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 28 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل هشتم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل هشتم علوم تجربی هشتم چه ویژگی ای در جانداران هست که سبب می شود، جمعیت یک نوع از آنها زیاد شود؟ اگر افراد یک نوع جانور نتوانند تولید مثل کنند، چه اتفاقی می افتد؟ جانداران متفاوتی که در اطراف شما وجود دارند، چگونه تکثیر می شوند؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 21 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل هفتم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل هفتم علوم تجربی هشتم چه چیزی سبب می شود بعضی پوست تیره و بعضی پوست روشن داشته باشند؟ آیا می توان گیاهی تولید کرد که در تاریکی، نورانی شود؟ امروزه انسان با زیست فناوری توانسته است پاسخ بعضی از این پرسش ها را به دست آورد و در تلاش است تا با استفاده از آن، جانداران را تغییر دهد. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 15 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل ششم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل ششم علوم تجربی هشتم دستگاه عصبی با همه توانایی خود و انشعاباتی که در تمام نقاط بدن دارد، تنها دستگاه هماهنگ کننده بدن نیست. بسیاری از رفتارهای بدن به نوع دیگری از ارتباط و هماهنگی بین بخش های مختلف بدن نیاز دارند که ایجاد آن به عهده دستگاه هورمونی است. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 20 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل پنجم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل پنجم علوم تجربی هشتم وقتی وارد محیط جدیدی مثل بوستان می شوید، بعضی از احساس های خود را بیان می کنید. چه بوی خوبی؛ چه گل های زیبایی؛ هوا کمی سرد است؛ این صدای چه پرنده ای است؟ بیان این احساس ها نشان دهنده رسیدن اطلاعاتی از محیط اطراف به دستگاه عصبی است. اطلاعات چگونه از محیط پیرامون به دستگاه عصبی وارد می شوند؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 22 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است

پاورپوینت فصل چهارم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل چهارم علوم تجربی هشتم هنگامی که با توپ بازی می کنید، چشمانتان جهت حرکت توپ را می بیند و با پا به سمت توپ حرکت می کنید و به آن ضربه می زنید. در همین حال ضربان قلب و تنفس شما نیز افزایش می یابد و پوست بدنتان با عرق کردن، گرمای اضافی بدن را دفع می کند. ولی هنگام استراحت، حرکات بدن، ضربان قلب، تنفس و میزان عرق کردن شما کاهش می یابد. هماهنگی و تنظیم این دستگاه ها در بدن در وضعیت های مختلف چگونه انجام می شود؟ تنظیم دستگاه های بدن به دو صورت عصبی و شیمیایی ) هورمونی ( انجام می شود. در این فصل با ساختار و عملکرد دستگاه عصبی آشنا خواهید شد. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 18 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل سوم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل سوم علوم تجربی هشتم تا حدود ۱۵۰ سال قبل دانشمندان اعتقاد داشتند، اتم کوچک ترین ذره تشکیل دهنده ماده است. با پیشرفت علم و فناوری، دانش و پژوهش گسترش یافت و اطلاعات بیشتری به دست آمد. این اطلاعات نشان داد اتم ها نیز از ذره های کوچک تری ساخته شده اند. در این فصل به دنیای درون اتم ها می رویم و با ذرّه های تشکیل دهنده اتم ها و نقش آنها در رفتار و خواص مواد آشنا می شویم. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 17 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل دوم علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل دوم علوم تجربی هشتم همه مواد، انرژی شیمیایی ذخیره شده دارند؛ به طوری که در اثر تغییرهای فیزیکی و شیمیایی انرژی آنها تغییر می کند. چگونه می توان از انرژی ذخیره شده در مواد استفاده کرد؟ آیا می توان انرژی شیمیایی مواد را به انرژی الکتریکی و گرمایی تبدیل کرد؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 24 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

روش تحقیق انرژی هسته ای و کاربرد پزشکی

روش تحقیق انرژی هسته ای و کاربرد پزشکی لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:57 فهرست مطالب : طرح تحقیق چکیده فصل اول : مقدمه فصل دوم:تاریخچه فصل سوم: مقدمه علمی فصل چهارم:کاربرد فصل پنجم: مصاحبه فصل ششم:آثار زیان بار تابش پرتو در پزشکی هسته ای فصل هفتم: حفاظت انسان در برابر پرتو زایی نتیجه گیری منابع و ماخذ قسمتی از متن فصل سوم مقدمه علمی بخش اول – مفاهیم بخش دوم - پرتوها بخش سوم - منابع تولید نوترون بخش چهارم - توضیح چند اصطلاح علمی بخش اول –مفاهیم: انرژی چیست ؟ انرژی برای به حرکت در آ وردن ،شتاب دادن،بلند کردن، گرم

تحقیق درمورد Bios

تحقیق درمورد Bios 127 صفحه word | قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپ بخشی از تحقیق در لیست جامع توابع BIOS, DOS که در زیرآمده است ، تمامی اعداد به صورت هگزا دسیمال می باشند .ستونهای مربوط به BIOS, DOS مشخص می کند که تابع به کدام دسته تعلق دارد و اینکه آن تابع در کدام قسمت توضیح داده شده است . توابعی که با X علامت خورده اند در کتاب آمده اما توابعی که با # مشخص شده اند در کتاب نیامده اند. مرجع توابع BIOS توابع BIOS ( Basic Input / Output System ) بنیادی ترین سطح هر کامپیوتر شخصی و کامپیوتر های مشابه می باشد . توابع BIOS عملیات اصلی لازم برای استفاده مفید از سخت افزار دستگاه را ممکن می سازد . جداول و فضاهای داده شده ای مشترک این بخش جداول توصیفی برای فضاهای داده ای و دیگر اطلاعاتی که مرجع توابع BIOS می باشند ، را در بر می گیرد. جدول 1 : حالتهای صفحه نمایش حالت نوع برد طبق دهنده دقت عرض و طول تعداد کاراکتر رنگ 00Hمتن CGA[3]200×320 8×8 25×40 16 EGA[2,3]350×320 14×8 25&times

برج PNC در قالب پاورپوینت ppt

برج PNC در قالب پاورپوینت ppt برج PNC ، سبزترین آسمانخراشی که نفس میکشد، در شهر پترسبورگ در پنسلوانیای آمریکا، توسط Gensler و همکارانش طراحی شده است، کارآمدترین شیوه طراحی سبز.

دفترچه راهنمای موتورسیکلت هوندا Honda CBR 150R

دفترچه راهنمای موتورسیکلت هوندا Honda CBR 150R دفترچه معتبر انگلیسی راهنمای سرویس،تعمیر و نگهداری و تنظیمات موتورسیکلت هوندا Honda CBR 150R برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان دفترچه راهنمای سرویس و نگهداری و تعمیرات را گرد هم آوردیم تا شما بتوانید خود یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه موتورسیکلتها گردید. شامل 2 دفترچه با مشخصات زیر: 1دفترچه راهنمای تعمیرات که تعداد صفحات آن 303 صفحه میباشد. 2دفترچه راهنمای سرویس و نگهداری که تعداد صفحات آن 53 صفحه میباشد. ● خلاصه ای از مطالب کلی دفترچه: اطلاعات کلی شاسی/سیستم اگزوز تعمیر و نگهداری سیستم روغن کاری و روانکاری سیستم سوخت رسانی سیستم خنک کاری جدا و نصب کردن انجین کلاچ آلترناتور،دینام یا سیستم برق سرسیلندر و سوپاپها سیلندر و پیستون گیربکس میل لنگ و بالانسر چرخ جلو،سیستم تعلیق جلو،سیستم فرمان چرخ عقب و سیستم تعلیق عقب سیستم ترمز سیستم شارژ سیستم استارت چراغ ها،نمایشگر کیلومتر،کلیدها و سویچ نقشه سیم کشی عیب یابی

دفترچه راهنمای موتورسیکلت هوندا Honda CBR 250R

دفترچه راهنمای موتورسیکلت هوندا Honda CBR 250R دفترچه معتبر انگلیسی راهنمای سرویس،تعمیر و نگهداری و تنظیمات موتورسیکلت هوندا Honda CBR 250R برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان دفترچه راهنمای سرویس و نگهداری و تعمیرات را گرد هم آوردیم تا شما بتوانید خود یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه موتورسیکلتها گردید. شامل 3 دفترچه با مشخصات زیر: 1دفترچه راهنمای تعمیرات که تعداد صفحات آن 471 صفحه میباشد. 2دفترچه راهنمای سرویس و نگهداری که تعداد صفحات آن 137 صفحه میباشد. 3دفترچه قطعات با تصاویر شماتیک و انفجاری (اسمبلی) که تعداد صفحات آن 144 صفحه میباشد. ● خلاصه ای از مطالب کلی دفترچه: اطلاعات کلی تنظیمات سیستم روغن کاری و روانکاری سیستم سوخت رسانی سیستم خنک کاری جدا و نصب کردن انجین کارتر سرسیلندر و سوپاپها سیلندر و پیستون کلاچ گیربکس چرخ جلو،سیستم تعلیق جلو،سیستم فرمان چرخ عقب و سیستم تعلیق عقب سیستم ترمز سیستم اگزوز باتری سیستم جرقه سیستم شارژ سیستم استارت چراغ ها،نمایشگر کیلومتر،کلیدها و سویچ

پاورپوینت فصل اول علوم تجربی هشتم

پاورپوینت فصل اول علوم تجربی هشتم اگر به محیط اطراف خود به دقّت نگاه کنید، مواد گوناگون و متنوعی را می توانید ببینید. برخی از این مواد فقط از یک نوع ماده تشکیل شده اند؛ امّا بعضی دیگر از دو یا چند ماده به دست آمده اند. بیشتر موادی که ما در زندگی با آنها سرو کار داریم از دو یا چند ماده تشکیل شده اند. این مواد، مخلوط نامیده می شوند. در این فصل با مخلوط ها و برخی روش های جدا سازی آنها آشنا می شوید. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 24 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

دفترچه راهنمای موتورسیکلت هیوسانگ Hyosung Aquila 250

دفترچه راهنمای موتورسیکلت هیوسانگ Hyosung Aquila 250 دفترچه معتبر انگلیسی راهنمای سرویس،تعمیر و نگهداری و تنظیمات موتورسیکلت هیوسانگ Hyosung Aquila 250 برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان دفترچه راهنمای سرویس و نگهداری و تعمیرات را گرد هم آوردیم تا شما بتوانید خود یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه موتورسیکلتها گردید. شامل 2 دفترچه با مشخصات زیر: 1دفترچه راهنمای انگلیسی تعمیرات که تعداد صفحات آن 205 صفحه میباشد. 2دفترچه راهنمای انگلیسی سرویس و نگهداری که تعداد صفحات آن 90 صفحه میباشد. ● خلاصه ای از مطالب کلی دفترچه: اطلاعات کلی شاسی/سیستم اگزوز تعمیر و نگهداری سیستم روغن کاری و روانکاری سیستم سوخت رسانی سیستم خنک کاری جدا و نصب کردن انجین کلاچ آلترناتور،دینام یا سیستم برق سرسیلندر و سوپاپها سیلندر و پیستون گیربکس میل لنگ چرخ جلو،سیستم تعلیق جلو،سیستم فرمان چرخ عقب و سیستم تعلیق عقب سیستم ترمز سیستم شارژ سیستم استارت چراغ ها،نمایشگر کیلومتر،کلیدها و سویچ نقشه سیم کشی عیب یابی

دفترچه راهنمای موتورسیکلت هوندا ویو Honda Wave110 125 150 و طرح ویو

دفترچه راهنمای موتورسیکلت هوندا ویو Honda Wave110/125/150 و طرح ویو دفترچه معتبر انگلیسی راهنمای سرویس،تعمیر و نگهداری و تنظیمات موتورسیکلت هوندا ویو و طرح ویو Honda Wave 110/125/150 برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان دفترچه راهنمای سرویس و نگهداری و تعمیرات را گرد هم آوردیم تا شما بتوانید خود یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه موتورسیکلتها گردید. شامل 5 دفترچه با مشخصات زیر: 1دفترچه انگلیسی راهنمای سرویس و نگهداری ویو Wave 125/150 که تعداد صفحات آن 114 صفحه میباشد. 2دفترچه انگلیسی راهنمای سرویس و نگهداری ویو Wave 110 که تعداد صفحات آن 112 صفحه میباشد.3-دفترچه قطعات موتورسیکلت ویو به صورت تصاویر شماتیک و انفجاری (اسمبلی) که تعداد صفحات آن 100 صفحه میباشد.4دفترچه انگلیسی راهنمای تعمیر و نگهداری موتورسیکلت S4 150 که تعداد صفحات آن 50 صفحه می باشد.

فایل سه بعدی آماده cnc منبت پایه133

فایل سه بعدی آماده cnc منبت پایه133 یک عدد فایل سه بعدی (stl) قابل تغییر به اندازه دلخواه و قابل استفاده برای دکور بالا,وسط, پایین, گوشه,بالا دری و طراحی شده برای استفاده با دستگاههای CNC و ماشین آلات حکاکی روتاری مدل STL را می توان با نرم افزار Artcam,PowerMILL و یا سایر نرم افزارهای سه بعدی استفاده کرد موارد قابل استفاده : سنگ,چوب,فلز,ام دی اف و به علت محدودیت,آرشیو کامل در سایتstlfile.irقرار گرفته است پسورد:stlfile.ir

فایل سه بعدی آماده cnc منبت پایه137

فایل سه بعدی آماده cnc منبت پایه137 یک عدد فایل سه بعدی (stl) قابل تغییر به اندازه دلخواه و قابل استفاده برای دکور بالا,وسط, پایین, گوشه,بالا دری و طراحی شده برای استفاده با دستگاههای CNC و ماشین آلات حکاکی روتاری مدل STL را می توان با نرم افزار Artcam,PowerMILL و یا سایر نرم افزارهای سه بعدی استفاده کرد موارد قابل استفاده : سنگ,چوب,فلز,ام دی اف و به علت محدودیت,آرشیو کامل در سایتstlfile.irقرار گرفته است پسورد:stlfile.ir

فایل سه بعدی آماده cnc منبت پایه138

فایل سه بعدی آماده cnc منبت پایه138 یک عدد فایل سه بعدی (stl) قابل تغییر به اندازه دلخواه و قابل استفاده برای دکور بالا,وسط, پایین, گوشه,بالا دری و طراحی شده برای استفاده با دستگاههای CNC و ماشین آلات حکاکی روتاری مدل STL را می توان با نرم افزار Artcam,PowerMILL و یا سایر نرم افزارهای سه بعدی استفاده کرد موارد قابل استفاده : سنگ,چوب,فلز,ام دی اف و به علت محدودیت,آرشیو کامل در سایتstlfile.irقرار گرفته است پسورد:stlfile.ir

فایل سه بعدی آماده cnc منبت پایه174

فایل سه بعدی آماده cnc منبت پایه174 یک عدد فایل سه بعدی (stl) قابل تغییر به اندازه دلخواه و قابل استفاده برای پایه میز و صندلی و طراحی شده برای استفاده با دستگاههای CNC و ماشین آلات حکاکی روتاری مدل STL را می توان با نرم افزار Artcam,PowerMILL و یا سایر نرم افزارهای سه بعدی استفاده کرد موارد قابل استفاده : سنگ,چوب,فلز و به علت محدودیت,آرشیو کامل در سایتstlfile.irقرار گرفته است پسورد:stlfile.ir

دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به انگلیسی محیط زیست

دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به انگلیسی محیط زیست دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به انگلیسی محیط زیست فایل pdf تعداد مجموع صفحه 358 زبان : فارسی - انگلیسی

جزوه تابع ریاضی برای کنکور

جزوه تابع ریاضی برای کنکور جزوه تابع ریاضی برای کنکور مناسب مقطع دبیرستان فایل pdf تعداد 45 زبان : فارسی

فایل سه بعدی آماده cnc منبت تیکه گل257

فایل سه بعدی آماده cnc منبت تیکه گل257 یک عدد فایل سه بعدی (stl) قابل تغییر به اندازه دلخواه و قابل استفاده برای دکور بالا,وسط, پایین, گوشه,بالا دری و طراحی شده برای استفاده با دستگاههای CNC و ماشین آلات حکاکی روتاری مدل STL را می توان با نرم افزار Artcam,PowerMILL و یا سایر نرم افزارهای سه بعدی استفاده کرد موارد قابل استفاده : سنگ,چوب,فلز,ام دی اف و به علت محدودیت,آرشیو کامل در سایتstlfile.irقرار گرفته است پسورد:stlfile.ir

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی F10 شامل تنها فایل 3 بعدی اسکچاپی کلیپ را مشاهده نمایید

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی .. F10 .. شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی .. کلیپ را مشاهده نمایید. پسوند فایل: (اسکچاپ) : skp .. دسته بندی :فرهنگسرا 3 بعدی "> برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید .. برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید. آموزش خرید اینترنتی 1. آموزش خرید اینترنتی 2.آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP . برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 به بالا) را در سیستم خود نصب کنید. آموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patch آموزش نصب اسکچاپ 2017 به همراه لینک دانلود SKP

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی F10 شامل تنها فایل 3 بعدی اسکچاپی کلیپ را مشاهده نمایید

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی .. F10 .. شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی .. کلیپ را مشاهده نمایید. پسوند فایل: (اسکچاپ) : skp .. دسته بندی :فرهنگسرا 3 بعدی "> برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید .. برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید. آموزش خرید اینترنتی 1. آموزش خرید اینترنتی 2.آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP . برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 به بالا) را در سیستم خود نصب کنید. آموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patch آموزش نصب اسکچاپ 2017 به همراه لینک دانلود SKP

طرح لایه باز تراکت آرایشگاه زنانه با فرمت PSD کد 63

طرح لایه باز تراکت آرایشگاه زنانه با فرمت PSD - کد 63 طرح لایه باز تراکت آرایشگاه زنانه با فرمت PSD کاملا لایه باز با کیفیت بالا رزولیشن 300 اندازه A4 فرمت PSD

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی F10 شامل تنها فایل 3 بعدی اسکچاپی کلیپ را مشاهده نمایید

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی .. F10 .. شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی .. کلیپ را مشاهده نمایید. پسوند فایل: (اسکچاپ) : skp .. دسته بندی :فرهنگسرا 3 بعدی "> برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید .. برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید. آموزش خرید اینترنتی 1. آموزش خرید اینترنتی 2.آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP . برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 به بالا) را در سیستم خود نصب کنید. آموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patch آموزش نصب اسکچاپ 2017 به همراه لینک دانلود SKP

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی F10 شامل تنها فایل 3 بعدی اسکچاپی کلیپ را مشاهده نمایید

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی .. F10 .. شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی .. کلیپ را مشاهده نمایید. پسوند فایل: (اسکچاپ) : skp .. دسته بندی :فرهنگسرا 3 بعدی "> برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید .. برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید. آموزش خرید اینترنتی 1. آموزش خرید اینترنتی 2.آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP . برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 به بالا) را در سیستم خود نصب کنید. آموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patch آموزش نصب اسکچاپ 2017 به همراه لینک دانلود SKP

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی F10 شامل تنها فایل 3 بعدی اسکچاپی کلیپ را مشاهده نمایید

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی .. F10 .. شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی .. کلیپ را مشاهده نمایید. پسوند فایل: (اسکچاپ) : skp .. دسته بندی :فرهنگسرا 3 بعدی "> برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید .. برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید. آموزش خرید اینترنتی 1. آموزش خرید اینترنتی 2.آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP . برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 به بالا) را در سیستم خود نصب کنید. آموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patch آموزش نصب اسکچاپ 2017 به همراه لینک دانلود SKP

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی F10 شامل تنها فایل 3 بعدی اسکچاپی کلیپ را مشاهده نمایید

فرهنگسرا 3 بعدی اسکچاپی .. F10 .. شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی .. کلیپ را مشاهده نمایید. پسوند فایل: (اسکچاپ) : skp .. دسته بندی :فرهنگسرا 3 بعدی "> برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید .. برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید. آموزش خرید اینترنتی 1. آموزش خرید اینترنتی 2.آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP . برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 به بالا) را در سیستم خود نصب کنید. آموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patch آموزش نصب اسکچاپ 2017 به همراه لینک دانلود SKP

طرح لایه باز کارت ویزیت رستوران و فست فود با فرمت PSD کد 55

طرح لایه باز کارت ویزیت رستوران و فست فود با فرمت PSD - کد 55 طرح لایه باز کارت ویزیت رستوران و فست فود با فرمت PSD کاملا لایه باز طرح کارت ویزیت مناسب برای رستوران ها ، آشپزخانه ها و اندازه 5 * 9 رزولیشن : 300 فرمت : PSD

پاورپوینت ارزیابی متوازن

پاورپوینت ارزیابی متوازن Balanced Score ارزیابی متوازن تعریفی از BS ارزیابی متوازن روشی است که در آن استراتژی سازمان به یک سری شاخص های عملکرد قابل اندازه گیری ترجمه شده ( پیوند خورده) و ازطریق اجرای آن، سیستمی برای سنجش تحقق استراتژی و مدیریت استراتژیک ایجاد می شود. پیشینه موضوع در سال 1990، تحقیقی درمورد 500 واحد صنعتی برتر آمریکایی توسط دوتن از صاحبنظران علم مدیریت به نامهای کاپلان و نورتون انجام شد که روشها و معیارهای سنجش عملکرد شرکتها را مورد مطالعه قرار دادند. نتایج حاصل از این تحقیق چنین بود: 90 درصد سازمانها، موفق به اجرای استراتژی های خود نمی شوند و از جمله دلایل آن است که تنها 5 درصد ازکارکنان، استراتژی ها را می فهمند و تنها 20 درصد از مدیران، کارکنان و ذینفعان منافع خود را در پیوند با استراتژی ها می یابند. دلیل ناکامی 70 درصد از مدیران ارشد شرکت ها ، شکست آنها در اجرای استراتژی هایشان بوده است رابرت کاپلان و دیوید نورتون به طور مشترک «کارت امتیاز متوازن» را در اوایل دهه ۱۹۹۰ به دنیای کسب و کار معرفی کردند. آنها ا

پاورپوینت درآمدی بر نقد نظریه سلسه مراتب نیازهای مازلو

پاورپوینت درآمدی بر نقد نظریه سلسه مراتب نیازهای مازلو چکیده •ابراهام مازلو از جمله اندیشمندانی است که در زمینه تشخیص و دسته بندی نیازهای انسانی، صاحب نظر است. وی در قالب نظریه ی سلسله مراتب نیازها، مدعی است که نیازهای انسان به پنج دسته: نیازهای زیستی، امنیت، محبت، احترام و در نهایت نیاز به خود شکوفایی قابل تقسیم بندی است. به نظر می رسد مدل انگیزشی مازلو به رغم نکات مثبت، اشکالات اساسی هم داشته باشد که این تحقیق قصد پرداختن به آنها را دارد و هدف اصلی این مقاله، نقد و بررسی دسته بندی نیازهای انسان است. مقدمه •امروزه نقش منابع انسانی به عنوان سرمایه های اصلی سازمانی در مسیر رشد و توسعه سازمان ها به اثبات رسیده است مطالعات مختلفی که در زمینه های گوناگون این حوزه انجام می پذیرد نیز در همین راستاست یکی از زمینه های مهم و اثرگذار در این ارتباط بحث انگیزه ها و چگونگی برانگیختن آن در سازمان است. مدیران با به کارگیری ساز و کارهای خاص و همچنین با تمهید زمینه های مناسب، عامل ایجاد و افزایش انگیزه کارکنان و خود می باشند انگیزاننده ها ممکن است مادی و ملموس باشند مانند: افزایش حقوق و دستمزد و یا غیرملموس؛ مانند:

پاورپوینت تئوری نظریه آشوب

پاورپوینت تئوری نظریه آشوب تئوری آشوب (نظم در بی نظمی) ادوارد لورنز یک هوا شناس بود که در سال 1960 زندگی میکرد او اولین آزمایش واقعی را در زمینه آشوب انجام داد او روی یک مسئله پیش بینی هوا کار می کرد وی بر روی کامپیوترش 12 معادله برای پیش بینی وضع هوا در نظر گرفت این معادلات وضع هوا را پیش بینی نمیکرد ؛ ولی این برنامهٔ کامپیوتری به طور نظری پیش بینی میکرد که هوا چگونه میتواند باشد . او میخواست دنبالهٔ مشخصی را دوباره ببیند. برای کاهش زمان، وی به جای شروع از اول، از وسط دنباله شروع کرد. او عددی را که دفعهٔ قبل از دنباله در دست داشت وارد کرد و کامپیوتر را برای پردازش رها نمود و رفت.وقتی یک ساعت بعد برگشت، دنباله به صورتی متفاوت از دفعهٔ قبل پیشرفت کرده بود. به جای حالت قبلی، الگوی جدید آن واگرا میشد و در آخر شکلی کاملاً به هم ریخته نسبت به اولی پیدا میکرد تئوری پیچیدگی چیست ؟ تا چندی قبل اندیشمندان جهان را مجموعه ای از سیستم هایی تصور می کردندکه مطابق با قوانین جبری طبیعت ، به طریقی مشخص و قابل پیشبینی

پاورپوینت نظریه های مدیریتی مینتزبرگ

پاورپوینت نظریه های مدیریتی مینتزبرگ — هنری مینتزبرگ — متولد دوم سپتامبر ۱۹۳۹ در مونترال میباشد — مینتزبرگ از سال ۱۹۶۸ تا کنون استاد مطالعات مدیریت — در دانشگاه مک گیل میباشد — مینتزبرگ تحصیل کردهی مهندسی مکانیک در همان دانشگاه مک گیل است و البته دکترای خود را در مدیریت از دانشگاه MIT دریافت کرده است . اساس نظریه نقشهای مدیریتی آن است که باید با ملاحظه آنچه مدیر انجام می دهد، فعالیتها یا نقشهای وی را معین کرد. مینتزبرگ با مطالعه منظم فعالیتهای مدیران اجرایی پنج سازمان متفاوت، نتیجه می گیرد که مدیر برای انجام و ظ ایف برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی، و کنترل به فعالیتهای گوناگونی می پردازد. وی معتقد است که نقش های مدیریتی را در سه گروه کلی زیر ایفا می کند : الف: نقش های متقابل شخصی ب: نقشهای اطلاعاتی ج: نقش های تصمیم گیری نقشهای متقابل شخصی نقشهای اطلاعاتی : نقشهای مدیریتی این دسته به پردازش اطلاعات مربوط میشوند : گیرنده اطلاعات : نشردهنده اطلاعا

وکتورسطل بازیافت زباله وکتور سطل آشغال فایل کورل

وکتورسطل بازیافت زباله -وکتور سطل آشغال -فایل کورل

  • ۹۶/۱۲/۱۵
  • آسمان آبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی